Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Planowanie i realizacja budżetu
Autor Wiadomość
cherylady 

Wiek: 38
Dołączyła: 25 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 12:16 pm   Planowanie i realizacja budżetu

Witam drogie Panie :)

Powiedzcie mi, jak sobie radzicie z planowaniem budżetu, kontrolowaniem wydatków, porównywaniem różnic między wydatkami założonymi, a faktycznie poniesionymi?

Zapisujecie tylko takie konkretniejsze wydatki typu sala, zespół, kościół, stroje, czy inne typu próbna fryzura i makijaż również?

W jaki sposób gromadzicie informacje, macie jakiś swój zeszycik, w pamiętniku, a może korzystacie z jakich specjalnych programów?
_________________
kurs Excel Łódź
 
 
Mariage 

Wiek: 42
Dołączyła: 28 Kwi 2014
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 3:03 pm   

Chyba najbardziej sprawdzi się plik Excel gdzie od założonego budżetu odejmują się poszczególne wydatki tak abyś na bieżąco widziala ile zostało. I polecam wpisywanie wszystkich wydatków. Tak się tylko wydaje ale tu stowka na próbny makijaż, tam 200 na manicure, pedicure i wychodzą tysiące. Warto wiedzieć na czym można zaoszczędzić, a co jest absolutnie konieczne na waszym weselu ( np. Motyle z ryżu, fajerwerki) bo o tym marzycie i tak planować wydatki aby się nie zapetlic i aby na wszystko wystarczyło.

Życzę miłego planowania i wydawania;))
_________________
Marta Janiszewska
Kreatorka ślubnych marzeń
Mariage Magnifique
 
 
kamejka 


Wiek: 36
Dołączyła: 16 Lut 2014
Posty: 113
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 11:32 pm   

Ja mam założony plik w Excelu.
Póki co mam tam zaplanowane wydatki, wszystkie - łącznie z fryzurą, makijażem, a nawet drobnostkami typu podwiązka ;) Zamierzam mieć wszystko pod kontrolą :P

Obok kolumny na zaplanowane wydatki mam kolumnę na wydatki faktyczne no i zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu.
_________________
Zapraszam do dzienniczka http://www.forum.wesele-l...ic.php?p=784726

 
 
koniczynka84 


Wiek: 40
Dołączyła: 29 Wrz 2011
Posty: 1649
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Kwi 29, 2014 6:05 am   

Tez miałam taki MAGICZNY plik w Excelu... pomógł niesamowicie, bo wpisywałam tam wszystko, włączając w to ile komu daliśmy zadatku itd. i :) bardzo przydatne.
_________________
 
 
dzastab 


Dołączyła: 08 Lip 2013
Posty: 848
Skąd: lodz
Wysłany: Pon Maj 05, 2014 2:52 pm   

My rowniez operujemy Excelem. Jest genialny! Moj boski nazyczony wpisuje tam wszystko, dokladnie wszystko co jest zwiazane ze slubem i kiedy mowie wszystko tzn ze nawet wejsciowki na Targi slubne tam sa, pisak do tablicy kredowej za 5zl i znaczki na zaproszenia..
Ale tak sie mowi a to jednak diabel tkwi w szczegolach i te male wydadki ktorych praktycznie nie czujemy jak sie zsumuja potrafia niezla sumke stworzyc.

takze najpierw mielismy 3 kolumny : cena min, cena usredniona i cena max jaka przewidywalismy. to zsumowalismy i nam wyszedl mniej wiecej budzet. Pozniej dodalismy kolumne "oplacone" i "komentarz" czyli wiemy ile? za co? czy to zaliczka, czy co innego.

pozniej podzielismy wszystko na kategorie i kolory, i zaznaczamy linie kolorem jak jest juz w calosci oplacone. Bardzo nam to ulatwia zycie i pozwala trzymac reke na pulsie :)
_________________
 
 
Gilgamesz 
Firma


Wiek: 36
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 239
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Maj 05, 2014 5:21 pm   

My na podstawie excela wybraliśmy salę ;)

No i nie tylko budżet weselny ale i domowy jest ogarniany przez excela :)
_________________
Nasz ślub :)
http://www.forum.wesele-l...pic.php?t=17268
I Nasze Przygotowania
http://www.forum.wesele-l...p=745391#745391
 
 
bambolea 


Dołączyła: 22 Lut 2012
Posty: 397
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Maj 21, 2014 12:39 pm   

U mnie również na tapecie Excel i w nim dosłownie wszystko (no oprócz wejściówek na targi :D ). Oprócz porównania budżetu planowanego z faktycznym, mamy zakładki dotyczące przepływu pieniędzy (no bo np. wiemy ile zapłacimy za zespół ale realnie wpłaciliśmy dopiero niewielką część), wpływów, różnych kalkulacji (np. ile alkoholu, rozmieszczenie gości w pokojach itp.).
_________________
 
 
E-kwiaty 
Firma


Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Lublin
Ostrzeżeń:
 1/3/7
Wysłany: Pon Maj 26, 2014 4:58 pm   

Bardzo dobry sposób i dzięki temu wszystko będzie przez Was na bieżąco kontrolowane i wiadomo gdzie oraz ile na co wydane. W innym przypadku ustalając budżet wyjściowy możemy sie potem przeliczyć bo zawsze wpadną nieprzewidziane wydatki.
 
 
ithanielle 


Wiek: 37
Dołączyła: 07 Wrz 2013
Posty: 1947
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: Czw Sie 28, 2014 3:07 pm   

Gilgamesz napisał/a:


No i nie tylko budżet weselny ale i domowy jest ogarniany przez excela :)


Dokładnie tak jak u nas :)
_________________

 
 
Catylyn89 


Wiek: 35
Dołączyła: 03 Kwi 2013
Posty: 1836
Skąd: Krk
Wysłany: Czw Sie 28, 2014 3:13 pm   

bambolea, wszechmocny Excel... Pokochałam ten program w trakcie przygotowań do ślubu :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Catylyn89 Czw Sie 28, 2014 3:13 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marla_red 

Dołączyła: 21 Sie 2014
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 29, 2014 11:44 am   

Zdecydowanie Excel! Najlepszy do wszelkich kalkulacji. No i mój K. jest jego wielkim fanem :)
_________________


mój dzienniczek: http://www.forum.wesele-l...p=799545#799545
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
statystyki odwiedzin z innych stron


Publikowanie w całości lub fragmentach treści zawartych na Łódzkim Forum Weselnym bez zgody administratorów forum jest zabronione.
Reklamy
www.foto-sobieraj.com.pl