Cena za usługę dekoracji sali |
Autor |
Wiadomość |
ava
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Lut 2008 Posty: 3728 Skąd: Bełchatów/Łódź
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 4:09 pm Cena za usługę dekoracji sali
|
|
|
Przegladając wątki dotyczące dekoracji sali, nie znalazłam żadnego bezpośrednio odnoszącego się do cen. Ile placicie za wynajem profesjonalnych (lub mniej ) firm dekoratorskich?
Ja mam już zamówioną dekoratorkę, podpisałyśmy umowę na dekorację samej sali- zapłacę 1100zł. Teraz zastanawiam się, czy przypadkiem nie pospieszyłam się i nie przepłacę
Wiem też, że firma ta za dekoracje samochodu bierze 100zł, za dekorację kościoła od 150zł, można też wypożyczyć stół wiejski za 50zł.
A jak jest u Was? |
Ostatnio zmieniony przez ava Pon Lut 25, 2008 4:11 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
owieczka_foto
Firma
Dołączyła: 28 Paź 2007 Posty: 452 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 5:50 pm Re: Cena za usługę dekoracji sali
|
|
|
ava napisał/a: | Wiem też, że firma ta za dekoracje samochodu bierze 100zł, za dekorację kościoła od 150zł |
ava, co wchodzi w skład dekoracji kościoła? cena mimo, że "od" bardzo mnie zdziwiła. Czy mogłabyś napisać coś więcej na ten temat? |
_________________ mynewborn... fotografia od dnia narodzin, ciążowa, noworodkowa, niemowlęca, na chrzest i komunię |
|
|
|
|
ava
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Lut 2008 Posty: 3728 Skąd: Bełchatów/Łódź
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 7:09 pm
|
|
|
Szczerze mówiąc dokładnie nie wiem, bo my raczej nie będziemy dekorować koscioła, ale podejrzewam, że to zależy od tego ile i jakie kwiaty bedą użyte, czy będą ubrane krzesła młodych i swiadków czy nie, czy udekorowany bedzie cały kosciół, tzn. wszystkie ławki, czy tylko miejsca przed ołtarzem itd. |
|
|
|
|
agunia84
Wiek: 40 Dołączyła: 12 Lip 2007 Posty: 3627 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 11:01 pm
|
|
|
Ja płace za dekorację sali 700 zł (nie wynajmuję firmy dekoratorskiej, dekoracją zajmuje się właściciel sali). |
|
|
|
|
tulipanek
Wiek: 37 Dołączyła: 08 Sty 2008 Posty: 17 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: Wto Lut 26, 2008 4:11 pm
|
|
|
My będziemy mieli dekoratora tylko dlatego że nie mamy imprezy w restauracji.Zapytałam sie jej ile tak mniej więcej będzie to kosztowało powiedziała że przecientna dekoracja wynosi 600zł.Chcemy udekorować sale samochód i kościół ustaliliśmy że najwyższa cena ma wynosić 3000zł. |
_________________ 27 września 2008 |
|
|
|
|
ava
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Lut 2008 Posty: 3728 Skąd: Bełchatów/Łódź
|
Wysłany: Wto Lut 26, 2008 4:55 pm
|
|
|
tulipanek napisał/a: | najwyższa cena ma wynosić 3000zł. |
Wow, co prawda nie jestem zbyt dobrze zorientowana w cenach (dlatego założyłam ten wątek ), ale 3000zł za dekorację wydaje mi sie strasznie dużo. Co wchodzi "w skład" takiej dekoracji?
Poza tym piszesz, że "umówiliście się". Czy to znaczy, ze podpisywaliście umowę? Bo co prawda Wy ustaliliście bardzo wysoką granicę kwoty, której dekorator nie może przekroczyć, więc u Was nie powinno być z tym problemu, ale chcę zwrócić uwagę innych forumek na to jak ważne jest spisanie umowy. Moja kuzynka popełniła ten błąd, że zawarła tylko ustną umowę, a potem bardzo tego żałowała. Otóż dekoratorka powiedziała jej kilka miesiecy przed ślubem, że zapłaci 500-700zł. Po weselu, kiedy przyszło do zapłaty, pani zażyczyła sobie 1200zł. Kiedy kuzynka zwróciła jej uwage, że przecież nie tak się umawiały, tamta powiedziała, że "było dużo ciętych kwiatów". Ostatecznie zapłata wyniosła 1000zł. Dodam tylko, że sama dekoracja wyglądała, hmmm... nie najlepiej. |
|
|
|
|
renia2612
Dołączyła: 19 Lut 2008 Posty: 1 Skąd: Łask
|
Wysłany: Nie Mar 02, 2008 11:36 pm
|
|
|
U mnie koszt dekoracji wynosi 1100zł (800 za sale + 300 za ubranie stołow dla gosci). |
|
|
|
|
gacus
Dołączyła: 29 Sty 2008 Posty: 35 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Mar 14, 2008 2:10 pm
|
|
|
możecie polecić jakąś dobrą firmę z Łodzi która zajmuje się dekoracją sal weselnych?
pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
ava
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Lut 2008 Posty: 3728 Skąd: Bełchatów/Łódź
|
Wysłany: Pią Mar 14, 2008 6:14 pm
|
|
|
gacus napisał/a: | możecie polecić jakąś dobrą firmę z Łodzi która zajmuje się dekoracją sal weselnych?
pozdrawiam |
Ale to chyba nie w tym wątku Lepiej załóż osobny, albo poszukaj informacji o takich firmach w tym dziale. Ale dla jasności- ja akurat niestety nie znam żadnej firmy z Łodzi. |
_________________ Nasz ślub - 05.09.2009r.
|
|
|
|
|
gosc [Usunięty]
|
Wysłany: Nie Mar 23, 2008 8:13 pm
|
|
|
gacus poczytaj ten wątek , ten , ten i ewentualnie ten .
Na przyszŁość proszę korzystać z wyszukiwarki lub dokŁadnie przejrzeć caŁy dziaŁ w danym temacie |
|
|
|
|
słonko
projektant - amator
Wiek: 41 Dołączyła: 19 Kwi 2007 Posty: 2226 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Pią Mar 28, 2008 2:11 pm
|
|
|
Ja za dekorację sali zapłacę u profesjonalnej dekoratorki ok. 1200-1500zł. Więc wydaje mi się Avo, że Twoja cena jest w normie. Natomiast 700zł. za dekorację sali przez jej właścicieli wydaje mi się mocno przesadzone chyba, że któreś z nich jest profesjonalistą. |
_________________
|
|
|
|
|
agunia84
Wiek: 40 Dołączyła: 12 Lip 2007 Posty: 3627 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Mar 28, 2008 2:28 pm
|
|
|
słonko napisał/a: | Natomiast 700zł. za dekorację sali przez jej właścicieli wydaje mi się mocno przesadzone chyba, że któreś z nich jest profesjonalistą. |
Dekoracja tej sali niczym sie nie odróżnia od profesjonalnych firm zajmujących się dekorowaniem. Cena jest o wiele niższa, a dekoracja sali obejmuje wszystko. |
|
|
|
|
słonko
projektant - amator
Wiek: 41 Dołączyła: 19 Kwi 2007 Posty: 2226 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Pią Mar 28, 2008 3:31 pm
|
|
|
Co to znaczy, że dekoracja obejmuje wszystko? Jak będzie udekorowana Twoja sala? Widziałam jedna salę dekorowaną przez właścicieli i poza balonami nie było żadnych dekoracji. To jednak za mało, aby wyrobić sobie opinię ogólną. W sumie zależy od sali - te "bogatsze", a zarazem droższe może oferują coś ciekawego. Ale takie przeciętne nie sądzę, że poza balonami i jakimiś zasłonkami na stoły mają coś więcej - a ja za balony i zasłonki 700 zł. bym nie dała. |
_________________
|
|
|
|
|
agunia84
Wiek: 40 Dołączyła: 12 Lip 2007 Posty: 3627 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
słonko
projektant - amator
Wiek: 41 Dołączyła: 19 Kwi 2007 Posty: 2226 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Pią Mar 28, 2008 5:40 pm
|
|
|
Piękna sala - gratuluję. Tylko powiedz mi ile płacisz za talerzyk, bo to mi wygląda na salę z wyższej półki, więc i nic dziwnego, że dekoracje ładne oferują. |
_________________
|
|
|
|
|
agunia84
Wiek: 40 Dołączyła: 12 Lip 2007 Posty: 3627 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Mar 28, 2008 9:11 pm
|
|
|
Dziękuje W dworku 195 zł od talerzyka, a w domu weselnym 190 zł - ja mam w domu weselnym, bo będę mieć małe wesele. |
|
|
|
|
tulipanek
Wiek: 37 Dołączyła: 08 Sty 2008 Posty: 17 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 4:19 pm
|
|
|
Droga avo
To my ustaliliśmy tą cene taka nam odpowiadała i taka będzię.Podkreślam jednak że nasza sala jest bardzo duża jest to zwykły dom kultury.Jeszcze nawet jej nie widziałam ale widziałam zdjęcia.Nie chce się rozczarować na ślubie.Niestety nie mogliśmy znaleść żadnego lokalu ponieważ wszystkie w pobliżu były zarezerwowane.Naszym dekoratorem jest studio dorado.Umowy jeszcze nie podpisaliśmy z tego względu że nie mieszkamy w Polsce.I konkretów jeszcze nie znaliśmy.Zapłaciliśmy tylko 300 zł zaliczki za to żeby pojechała na sale i się zorientowała co gdzie by dobrze wyglądało.Umowe spiszemy w czerwcu.Oczywiście przy wpłacaniu zaliczki dostałam papier potwierdzający wpłate.
Pozdrawiam. |
_________________ 27 września 2008 |
|
|
|
|
Ida i Maciej
Dołączyła: 19 Sie 2008 Posty: 72 Skąd: Lodz/Londyn
|
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 2:07 pm
|
|
|
wlasnie szukamy jakiejs fajnej kwiaciarni ktora robi nietuzinkowe dekoracje stolu maciej jakies namiary? |
|
|
|
|
narcyz
Dołączyła: 08 Wrz 2008 Posty: 41 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 3:03 pm
|
|
|
słuchajcie nasza sala nie była w ogóle dekorowana. okazało sie ze wynajmujacy zostawiaja ja bez zadnych ozdob.
my chcielismy cos dodac ...
i tak w PTAKU kupislimy baloniki serduszko na sciane, kieliszki do tłuczenia (potłukły sie po slubie ), jakies tasiemki, szarfy i za wszystko zapłacilismy 220 zł.
dekorowalismy oczywicie sami.
najtanszy dekorator powiedział nam ze wezmie 500 zł za same balony a serce i inne rzeczy to jakies kolejne 200 zł - dla nas było to za duzo
[ Dodano: Wto Wrz 09, 2008 4:04 pm ]
Ida i Maciej...
może sprawdzcie na Wólczańskiej - Dziomdziora.
nie korzystałam ale słyszłąm ze robi ładne rzeczy
moze nie byliscie jeszcze tam. |
|
|
|
|
Ida i Maciej
Dołączyła: 19 Sie 2008 Posty: 72 Skąd: Lodz/Londyn
|
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 3:12 pm
|
|
|
Dzieki. Jak na razie wszystkie bukiety na stoly co widzielismy byly WIELKIE i niezbyt ciekawe a my szukamy malych (zeby goscie mogli na siebie patrzec a nie ogladac kwiatki..) ale ciekawych, poszukiwan cdn |
|
|
|
|
555
Dołączyła: 02 Lis 2006 Posty: 1486 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 5:22 pm
|
|
|
w tym wątku elisa69 wkleila zdjecia dekoracji swojej sali, moze do niej napisz pw.. a tutaj jedno ze zdjec:
ja robilam swoje kwiaty we Floresie, tez bylam bardzo zadowolona.. wygladaly tak:
najpierw dekorowaly USC, a potem stol przed nami na weselu.. |
_________________
|
|
|
|
|
narcyz
Dołączyła: 08 Wrz 2008 Posty: 41 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Wrz 10, 2008 10:09 am
|
|
|
niektóre dekoracje są naprawdę prześliczne ... i robia niesamowite wrażenie
Ida a sprawdzcie u Tracza na Retkini. moze tam uda sie zamówic małe bukieciki |
|
|
|
|
karina
Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2008 Posty: 13 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: Pon Maj 18, 2009 10:02 pm
|
|
|
cennik u mojej dekoratorki to 1200 za 2 sale tzn mniejszą do tańca i tą ogólną
500 zł - stoły
180-250 zł - kościół
100 zł - samochód |
_________________
|
|
|
|
|
Nikola3188
Dołączyła: 06 Maj 2009 Posty: 10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 1:47 pm
|
|
|
Ta cena za dekoracje sali to chyba za dekorację materiałową, bez balonów, albo mini materiałową z akcentem balonowym
a stoły 500zł to za ile osób, i co wchodzi w skład dekoracji stołów |
|
|
|
|
karina
Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2008 Posty: 13 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: Sro Maj 20, 2009 12:25 pm
|
|
|
Tak - chodzi o dekoracje materiałową , a co do stołów to nie potrafię ci odpowiedzieć, ponieważ nie jestem tym zainteresowana i nie dopytywalam sie, tylko zostalam poinformowana o takiej mozliwosci. |
_________________
|
|
|
|
|
nailew
Dołączyła: 28 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Sro Cze 17, 2009 2:11 pm
|
|
|
Mam znajoma, która dekoruje sale weselne, kościoły, itp. Z tego co wiem to bierze ok. 1300zł ( jakoś tak), ale w cenę wliczone jest wszystko co związane jest z dekoracją. Materiały, świeczki, świeczniki, pokrowce na krzesła, kwiaty jeśli ktoś chce balony, i inne. Niektóre firmy nie zapewniają, np. świeczek na zapas. Jeśli jakaś się wypali to nie ich problem. A w przypadku mojej znajomej jest inaczej. Zostawia zapas świeczek. Wszystkie kwiaty też wliczone są w cenę.
download.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 1320 raz(y) 84.27 KB |
sss.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 1288 raz(y) 83.83 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez nailew Sro Cze 17, 2009 2:18 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Nikola3188
Dołączyła: 06 Maj 2009 Posty: 10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Cze 18, 2009 12:02 am
|
|
|
Koleżanko, to niezłą Masz znajomą, że wszystko jest w cenie, inne firmy za same pokrowce biorą po 5zł/szt. Szkoda że jak piszesz o świeczkach że inne firmy nie zostawiają świeczek na poprawiny to się mylisz, a poza tym to zostawiają więcej niż Ta Twoja znajoma, bo jak widać na zdjęciach świeczniki z pojedynczą świeczką to suma sumarum zbyt dużo świeczek się nie uzbiera, a inne firmy dają świeczniki z 3 świeczkami łącznie z poprawinami, i tak samo serwetki, a i kwiaty to żywe czy sztuczne, zostawia też falbany, obrusy, draperie.
Jeśli tak to po upraniu tego i zakupu świeczek i serwetek, odliczeniu paliwa i pracowników to Ona musi chyba jeszcze dokładać od interesu, podaj namiary do niej to będziemy ją polecać jako instytucję charytatywną. Bujdy, no chyba że dekoracja stołów odbywa się na sprzęcie sali.
[ Dodano: Czw Cze 18, 2009 1:04 am ]
Umów mnie z nią to zamówię u Niej dekorację która obejmuje wszystko jak piszesz, materiały, stoły, balony, pokrowce i to za jedyne 1300 ! |
|
|
|
|
nailew
Dołączyła: 28 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Czw Cze 18, 2009 6:05 pm
|
|
|
"Ona musi chyba jeszcze dokładać od interesu, podaj namiary do niej to będziemy ją polecać jako instytucję charytatywną". Zapewniam Cię, że nie jest instytucją charytatywną. Radzi sobie bardzo dobrze. Pozdrawiam! |
|
|
|
|
Tajgete
żona swojego męża :)
Wiek: 40 Dołączyła: 24 Mar 2008 Posty: 833 Skąd: Kolumna
|
Wysłany: Czw Cze 18, 2009 6:56 pm
|
|
|
A mnie ta cena jakoś zupełnie nie zdziwiła, bo ja swoją dekorację: kościoł + pokrowce + sala materiałami i balonami + stoły (obrusy, kwiaty i świeczniki) +samochód gratis (sztucznymi kwiatami, których w końcu nie wzieliśmy, bo nasz samochód był świetny bez dekoracji) + moja wiązanka + dwa bukiety dla rodziców zapłaciliśmy około 1600 zł.
Fakt - sami musieliśmy kupić świece i serwetki i był to koszt około 100 zł, ale jeśli odjąć wiązankę i kwiaty dla rodziców a dodać to 100 zł, to myślę, że cena będzie bardzo porównywalna... |
_________________
|
|
|
|
|
agunia84
Wiek: 40 Dołączyła: 12 Lip 2007 Posty: 3627 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Cze 22, 2009 8:37 am
|
|
|
Ostatecznie za naszą dekorację zapłaciliśmy 1000 zł, cena obejmowała: materiały, kwiaty, świeczniki, obrusy, światełka, świece, serwetki itp. Dodatkowo zapłaciliśmy za konfetti - 130 zł. |
|
|
|
|
Nikola3188
Dołączyła: 06 Maj 2009 Posty: 10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Cze 22, 2009 7:00 pm
|
|
|
wrzućcie jakieś fotki z dekoracji, wtedy będzie wiadomo jaką dekorację miałyście i za ile. |
|
|
|
|
agunia84
Wiek: 40 Dołączyła: 12 Lip 2007 Posty: 3627 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Cze 23, 2009 8:11 am
|
|
|
Nasz dekoracja wyglądała tak:
Nie mam zdjęcia dekoracji, która wisiała za na mi.
[ Dodano: Wto Cze 23, 2009 9:16 am ]
Znalazłam zdjęcie przedstawiające w połowie dekorację naszego stołu
|
|
|
|
|
EwaM
Wiek: 42 Dołączyła: 30 Lip 2007 Posty: 2535 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Sie 07, 2009 2:25 pm
|
|
|
Nie bardzo wiem, w którym wątku najlepiej to opisać. Kiedyś toczyła się dyskusja nt duża firma vs mała firma, ale tańsza bo nie płaci podatków. Niestety nie mogę tej dyskusji odnaleźć, jeśli któraś moderatorka pamięta gdzie to było i uzna, że lepiej tam umieścić posta to proszę o przeniesienie.
Pracuję w firmie sprzedającej różne materiały, m.in na dekoracje. Współpracujemy z różnymi firmami z całej Polski. Pewnego wtorku zadzwoniła klientka z zamówieniem. Było to już po godzinach pracy, a ja odebrałam telefon tylko dlatego, że zostałam trochę dłużej. Klientka złożyła zamówienie, ale tylko na kolor, bo nie pamiętała jaki artykuł do tej pory kupowała. Ponieważ było już po godzinach i nie miałam dostępu do systemu, to nie mogłam tego od ręki sprawdzić. Umówiłam się, że zadzwonię następnego dnia i poinformuję o dostępności tego co ona zazwyczaj kupuje. Niestety wydzwaniałam do niej całą środę i się nie dodzwoniłam. Jej artykułu nie było, dodatkowo zalegała z zapłatą jednej faktury. Koniec końców wysłałam jej maila, że z takiego i takiego powodu nie mogę dokonać wysyłki.
Zadzwoniła w czwartek po południu, że czeka na kuriera, a kuriera jeszcze nia ma A ona musi już wyjeżdżać, bo na piątek musi zrobić 3 dekoracje weselne z tego co zamówiła we wtorek. I była bardzo zaskoczona, że materiały nie zostały wysłane.
Generalnie o co mi chodzi. Oto przykład małej firmy, może taniej, ale takiej która:
- nie odbiera telefonów
- nie czyta maili
- nie pilnuje finansów
- nie wie czym dekoruje sale
- zamawia materiały do dekoracji na ostatnią chwilę, nie biorąc pod uwagę tego, że może ich nie być lub z jakiegoś powodu mogą nie dotrzeć
- w efekcie zawala 3 dekoracje ślubne.
Czy muszę coś więcej pisać? Nie zawsze opłaca się ryzykować dla 200 czy 300 zł. |
_________________
|
|
|
|
|
Pusiak
- Dyktator
Wiek: 43 Dołączyła: 15 Lut 2005 Posty: 3311 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Sie 08, 2009 10:55 am
|
|
|
EwaM, i to jest mądry głos w sprawie
Myslę, że post moze spokojnie zostac tutaj, tak ku przestrodze dyskusja została przeniesiona o ile pamiętam do Gorących.... zaraz skopiuję Twój post i tez go tam umieszczę |
_________________
|
|
|
|
|
truskawka_ja
Dołączyła: 26 Lut 2008 Posty: 781 Skąd: ...
|
Wysłany: Sob Sie 08, 2009 11:05 am
|
|
|
A ja uwazam ze wnioski sa jak najbardziej sluszne czyli EwaM napisał/a: | Nie zawsze opłaca się ryzykować dla 200 czy 300 zł. |
ale zalozenia sa bledne bo przeciez nie jest tak, ze zawsze:
duza firma=droga firma=solidna firma
i
mala firma=nieuczciwa bo nie placi podatkow=tania=niesolidna
Opisana przez Ewe wpadka moze sie zdazyc zarowno duzej jak i malej firmie (smiem twierdzic ze predzej zdarzy sie duzej firmie ktora w jeden weekend obskakuje kilkanascie wesel i majac niesolidnych pracownikow moze cos zawalic).
Moj wniosek: nalezy wybierac firmy polecane (jedna pani powiedziala drugiej pani - to jest najlepsza forma reklamy) ktore istnieja na rynku od lat i maja renome. A czy to jest duza czy mala firma to jest akurat sprawa drugorzedna. |
|
|
|
|
EwaM
Wiek: 42 Dołączyła: 30 Lip 2007 Posty: 2535 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Sie 08, 2009 11:13 am
|
|
|
Truskawko, z mojego doświadczenia wiem, że duża firma utrzymuje zapasy materiałów dekoracyjnych, zamawia z dużym wyprzedzeniem. Mają ludzi odpowiedzialnych za poszczególne elementy organizacyjne. I przynajmniej z taką firmą jest kontakt, bo ktoś odbiera telefon w biurze. Mała firma to w tym przypadku zazwyczaj właścicielka, która robi wszystko sama, ewentualnie wspomaga się mężem. Ta Pani, o której pisałam może i robi ładne dekoracje, ale jest totalnie niezorganizowana i zupełnie nie ogarnia całości funkcjonowania firmy. A efekt - jak wyżej. No doprawdy, co to za pomysł, żeby materiały dekoracyjne zamawiać dwa dni przed dekoracją, biorąc pod uwagę, że kurier dojeżdża na drugi dzień od wysyłki? |
_________________
|
|
|
|
|
truskawka_ja
Dołączyła: 26 Lut 2008 Posty: 781 Skąd: ...
|
Wysłany: Sob Sie 08, 2009 11:20 am
|
|
|
Ewo, rozumiem ze w tym przypadku jest to mala firma i oczywiscie zgadzam sie ze taki brak organizacji jest niedopuszczalny niemniej jednak wydaje mi sie, ze nie mozna generalizowac ze zawsze duza firma=solidna a mala =niesolidna. |
|
|
|
|
Nemon
Firma
Dołączyła: 08 Gru 2009 Posty: 1 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto Gru 08, 2009 12:34 am
|
|
|
truskawka_ja napisał/a: | nie mozna generalizowac ze zawsze duza firma=solidna a mala =niesolidna. |
Zgadzam się, niektóre duże firmy szczególnie w branży ślubnej robiąc dekoracje ślubne odwalają robotę, bo nie zależy im na kliencie, bo mają ich wielu. |
_________________ Dekoracje ślubne - ciekawe dekoracje ślubne na tort |
|
|
|
|
kata100710
Dołączyła: 19 Paź 2009 Posty: 67 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 10:15 pm
|
|
|
Jestem na etapie poszukiwania dekoracji na salę. Dostałam ofertę za 1500zł to pewnie taka raczej niższa cena jak za dekorację, ale znowu zastanawiam się czy jak za kilka metrów materiału, 100 żywych róż to i tak nie za dużo? Chciałabym się podpytać dziewczyn które same dekorowały ile mniej więcej kosztowało Was takie samodzielne wykonanie dekoracji- bo może się porwię na to - chociaż chyba nie mam żadnych zdolności artystycznych |
|
|
|
|
Master
Wiek: 51 Dołączyła: 29 Sty 2007 Posty: 23 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Pon Lut 01, 2010 9:39 am
|
|
|
Z tego co ja się orientuję, to dobra cena. Zwłaszcza, że bedzie 100 róż. Ja u siebie płaciłam ok.1700 zł a to było 3 lata temu. Teraz jak szukam dla siostry, to jakoś trafiam na ceny dużo wyższe. Jesli możesz kata100710 to podaj mi na priv namiary na ta Twoją dekoratorkę.Może moja siostra skorzysta |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
|
yeeta
Dołączyła: 01 Lut 2010 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lut 01, 2010 11:06 am
|
|
|
Myślę, że to jest dobra cena, przynajmniej tak brzmi.
Dekoratorka z którą my rozmawialiśmy rzuciła nam kwotę 2 tysięcy złotych za:
dekorację sali (tło i stół młodych + kwiaty przed nami; materiałowa dekoracja sali jadalnej i tanecznej, dekoracja stolika do szampana + pojedyncze kwiaty na stoły dla gości np. słoneczniki, dekoracja wejścia na salę, zapewnia też serwetki i świeczki ale tylko na wesele, zapasy trzeba sobie dokupić, no i oczywiście wypożycza w tym swoje wazony+ świeczniki )
W cenie jest też dekoracja kościoła (alejka + krzesła dla młodych).
Jeżeli chcielibyśmy dodatkowo materiały na stoły organze/ zynę to dodatkowo 200 zł, wstążki na krzesła 2 zł za sztukę (orientowaliśmy się, że taniej by nas wyszło gdybyśmy po prostu to kupili
W ramach dekoracji nie są wliczone żywe kwiaty przed ołtarz
Powiedziała też, za dodatkowe 500 zł może nam ubrać samochód, pewnie sztuczne kwiaty, zrobić wiązanki dla mnie, świadkowej i przypinki dla chłopaków oraz zrobić koszę kwiatów dla rodziców.
W związku z tym po podliczeniu to wychodzi 2500 dla dekoratorki + prawie 300 zł materiały na stoły i wstążki + 150 na kwiaty na ołtarz + 100 zapasy świeczek i serwetek, czyli prawie 3 tysiące.
Za taką cenę to chyba bym owinęła tą salę dookoła materiałem
Dodam też, że nie jest to super profesjonalna firma dekoratorska, tylko Pani która ma kwiaciarnię i dodatkowo ubiera sale weselne ze swoją córką.
Tak, więc muszę chyba szukać dalej dekoratorki, albo będziemy ubierać sami.
Choć troszkę boję się, że nie będzie na to czasu. |
_________________ Ten dzień 31 lipca 2010 |
|
|
|
|
katekate
Wiek: 42 Dołączyła: 01 Lut 2010 Posty: 32 Skąd: ł-dź/żytowice
|
Wysłany: Pon Lut 01, 2010 12:08 pm
|
|
|
ceny za to wszystko są straszne..:((( |
|
|
|
|
marysia
Wiek: 40 Dołączyła: 23 Sty 2008 Posty: 492 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Pon Lut 01, 2010 1:24 pm
|
|
|
My za dekoracje naszej sali zapłaciliśmy 1858zł. Cena początkowa miała być większa ale z nieznanej nam przyczyny policzono nam mniej za niektóre rzeczy
W cenie naszej dekoracji było:
sufit sali oraz ozdoba za nami - 1000zł (wcześniej mówili że 1200)
osłony zewnętrzne na stoły - 150zł
pokrowce na krzesła - 3zł/szt
świece (razem z kielichami i ozdobą) - 10zł/szt
bukiety kwiatowe na stołach - 50zł/szt
kompozycja z kwiatów na stole przed nami - 80zł
oświetlenie pod materiał za nami - 60zł
oprócz tego w cenie tego pierwszego podpunktu było jeszcze ozdobienie holu, schodów, stolika pod tort i alkohol oraz dostaliśmy pojemniki na kwiaty od gości o czym zupełnie zapomniałam
Ogólnie to mieli do wyboru pełno innych rzeczy ale to wszystko bardzo dużo kosztowało, my zrezygnowaliśmy z serwetek - 150zł(kupiłam sama za 20zł a kelnerki nam ułożyły) i organzy na stołach - 150zł. |
_________________
|
|
|
|
|
Hosiole
żonka i mamusia
Wiek: 40 Dołączyła: 26 Lut 2009 Posty: 968 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lut 01, 2010 7:28 pm
|
|
|
My płacimy 1000 zł za dekorację sali, na którą składa się:
-bukiet leżący przed parą młodą,
-dwa wielkie za naszymi plecami plus świeczniki
-1x bukiet w wysokim wazonie plus 1x bukiet leżący (na każdym z pozostałych 6 stołów)
-bukiet dla mnie plus butonierka dla Młodego i 4 butonierki dla świadków
-sztaluga (na której będzie plan stołów, który ja zrobię)
Do tego zamówiliśmy dodatkowo pokrowce na krzesła z szarfą w cenie 7zł/szt. |
_________________ |
|
|
|
|
ava
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Lut 2008 Posty: 3728 Skąd: Bełchatów/Łódź
|
Wysłany: Wto Lut 02, 2010 1:30 pm
|
|
|
Dziewczyny, jak widzę podane przez Was ceny to
Jak już pisałam wcześniej, za dekorację sali płaciłam 1100 zł (cena na 2010 r. to 1200 zł), ale w tym było już wszystko (no może oprócz pokrowców na krzesła, ale krzesła mieliśmy ładne, więc ich nie potrzebowaliśmy), m.in. dekoracja:
- sufitu i ścian,
- stołu młodych i ściany za nim, krzeseł młodych,
- stołów – na blatach obrus, przy krawędziach marszczone tkaniny, świece w ozdobnych świecznikach, bukiety kwiatów w wazonach, serwetki (osobny komplet na wesele i poprawiny, no i serwetki jednorazowe)
- stolika do szampana/tortu,
- stołu wiejskiego,
- wejścia na salę,
- kieliszków do tłuczenia.
Poza tym dekoratorka zapewniła nam wazon na bukiet ślubny i wazony na kwiaty od gości.
Byliśmy bardzo zadowoleni, w tym roku ta sama firma będzie dekorować salę weselną mojej siostry |
_________________ Nasz ślub - 05.09.2009r.
|
Ostatnio zmieniony przez ava Wto Lut 02, 2010 1:30 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Hosiole
żonka i mamusia
Wiek: 40 Dołączyła: 26 Lut 2009 Posty: 968 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lut 02, 2010 2:13 pm
|
|
|
My w cenie dekoracji też mamy wazony, ponieważ w "koronie" jak się rezygnuje z dekoracji sztucznymi kwiatami nie możliwości skorzystania z wazonów |
_________________ |
|
|
|
|
Aga_***
Dołączyła: 21 Gru 2010 Posty: 21 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Czw Maj 05, 2011 8:51 pm
|
|
|
[quote="ava"]Dziewczyny, jak widzę podane przez Was ceny to
Jak już pisałam wcześniej, za dekorację sali płaciłam 1100 zł (cena na 2010 r. to 1200 zł), ale w tym było już wszystko (no może oprócz pokrowców na krzesła, ale krzesła mieliśmy ładne, więc ich nie potrzebowaliśmy), m.in. dekoracja:
- sufitu i ścian,
- stołu młodych i ściany za nim, krzeseł młodych,
- stołów – na blatach obrus, przy krawędziach marszczone tkaniny, świece w ozdobnych świecznikach, bukiety kwiatów w wazonach, serwetki (osobny komplet na wesele i poprawiny, no i serwetki jednorazowe)
- stolika do szampana/tortu,
- stołu wiejskiego,
- wejścia na salę,
- kieliszków do tłuczenia.
Poza tym dekoratorka zapewniła nam wazon na bukiet ślubny i wazony na kwiaty od gości.
Byliśmy bardzo zadowoleni, w tym roku ta sama firma będzie dekorować salę weselną mojej siostry
to proszę podaj jakieś namiary ? ? ? |
_________________ 10.09.2011 r. - i już po ślubie:))) |
Ostatnio zmieniony przez Aga_*** Czw Maj 05, 2011 8:52 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ava
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Lut 2008 Posty: 3728 Skąd: Bełchatów/Łódź
|
Wysłany: Pią Maj 06, 2011 7:28 am
|
|
|
Aga_***, namiary wysłałam na priv'a |
_________________ Nasz ślub - 05.09.2009r.
|
|
|
|
|
aguuuunia44
Wiek: 34 Dołączyła: 21 Maj 2010 Posty: 405 Skąd: Głowno/Łódź
|
Wysłany: Sob Maj 07, 2011 12:20 pm
|
|
|
ava napisał/a: | Dziewczyny, jak widzę podane przez Was ceny to
Jak już pisałam wcześniej, za dekorację sali płaciłam 1100 zł (cena na 2010 r. to 1200 zł), ale w tym było już wszystko (no może oprócz pokrowców na krzesła, ale krzesła mieliśmy ładne, więc ich nie potrzebowaliśmy), m.in. dekoracja:
- sufitu i ścian,
- stołu młodych i ściany za nim, krzeseł młodych,
- stołów – na blatach obrus, przy krawędziach marszczone tkaniny, świece w ozdobnych świecznikach, bukiety kwiatów w wazonach, serwetki (osobny komplet na wesele i poprawiny, no i serwetki jednorazowe)
- stolika do szampana/tortu,
- stołu wiejskiego,
- wejścia na salę,
- kieliszków do tłuczenia.
Poza tym dekoratorka zapewniła nam wazon na bukiet ślubny i wazony na kwiaty od gości.
Byliśmy bardzo zadowoleni, w tym roku ta sama firma będzie dekorować salę weselną mojej siostry |
jeśli bym mogła to również bardzo bym prosiła o namiary do tej Pani |
_________________
Miłego dnia Gość |
|
|
|
|
moniska53
Dołączyła: 02 Cze 2011 Posty: 3 Skąd: łódź
|
Wysłany: Czw Cze 02, 2011 10:25 am
|
|
|
Dziewczyny, jak widzę podane przez Was ceny to
Jak już pisałam wcześniej, za dekorację sali płaciłam 1100 zł (cena na 2010 r. to 1200 zł), ale w tym było już wszystko (no może oprócz pokrowców na krzesła, ale krzesła mieliśmy ładne, więc ich nie potrzebowaliśmy), m.in. dekoracja:
- sufitu i ścian,
- stołu młodych i ściany za nim, krzeseł młodych,
- stołów – na blatach obrus, przy krawędziach marszczone tkaniny, świece w ozdobnych świecznikach, bukiety kwiatów w wazonach, serwetki (osobny komplet na wesele i poprawiny, no i serwetki jednorazowe)
- stolika do szampana/tortu,
- stołu wiejskiego,
- wejścia na salę,
- kieliszków do tłuczenia.
Poza tym dekoratorka zapewniła nam wazon na bukiet ślubny i wazony na kwiaty od gości.
Poproszę też o kontakt do dekoratorki na priva
Byliśmy bardzo zadowoleni, w tym roku ta sama firma będzie dekorować salę weselną mojej siostry
to proszę podaj jakieś namiary ? ? ?[/quote] |
|
|
|
|
|