Firmy organizujące ślub i wesele / koordynator ślubny |
Autor |
Wiadomość |
tusia_queen
Wiek: 42 Dołączyła: 21 Gru 2004 Posty: 288 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Sty 04, 2005 6:38 pm Firmy organizujące ślub i wesele
|
|
|
Forumki, może słyszałyście o firmach lub osobach zajmujących sie kompleksową organizacją ślubów i wesel?
czy ktokolwiek korzystał z takich usług??
jak to wygląda i czy opłaca sie w ogóle?? |
_________________
|
|
|
|
|
Agni
Wiek: 48 Dołączyła: 02 Sie 2004 Posty: 294 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Sty 04, 2005 6:49 pm
|
|
|
wiele takich firm widziałam reklamujacych sie w internecie - w Łodzi też kilka m.in obiady mamuni - o których mowa w innym wątku (po tytułem firmy - mają stronę), i jeszcze idealny ślub:
http://www.idealnyslub.pl/
z tego co mozna się zorientować to jest to dobra oferta dla ludzi którzy naprawde nie maja czasu zorganizowac pewnych rzeczy samemu - nie ma to jak dopilnować sprawy osobiście. Wiadomo tez że cena wtedy jest o wiele wyższa - to tak jakbyś zatrudniła dodatkowo do tego osobę.. i ona za to rzecz jasna sobie policzy.
U nas jeszcze nie jest to tak bardzo popularne i to też wyznacza cenę - bo jest to raczej usługa ekskluzywna. Tam gdzie jest to popularne (czyt. na zachodzie ) jest to pewnie relatywnie tańsze... |
|
|
|
|
kryszka
z doskoku ;)
Dołączyła: 09 Paź 2003 Posty: 4836 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Sty 04, 2005 9:34 pm
|
|
|
Słyszałam że takie firmy biorą około 10 % od kwoty jaką wydasz na ślub i wesele, ale to chyba tyczy się tylko rzeczy w których oni pośredniczą (przynajmniej tak byłoby logiczne ). Ale czy to prawda nie wiem, nie sprawdzałam.
I wydaje mi się że rzeczy czy usługi kupione za ich pośrednictwem są droższe. Np. zaproszenia - pewnie współpracują z kilkoma firmami, mają ich katalogi i tylko z nich proponują. Raczej nie wyszukują na rynku najtańszej propozycji.
No ale masz wszystko w jednym miejscu i jeśli zdecydujesz się od razu na wszystko co proponują to na pewno będzie to oszczędność czasu. |
_________________
"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem |
|
|
|
|
just_Kate
Wiek: 47 Dołączyła: 26 Mar 2004 Posty: 719 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Sty 04, 2005 10:11 pm
|
|
|
Jest taki punkt na Zielonej 1 w Łodzi. Nie wiem, czy oni faktycznie organizują całe wesele, ale można u nich np. zamówić samochód, dj'a (właściciela), wideofilmowanie. Mają też katalog restauracji i zaproszeń (te są akurat tanie i ręcznie robione).
Faktycznie, u nas w Polsce nie ma jeszcze tego zwyczaju, ale wydaje mi się, że oferta podobnych firm zacznie się rozwijać.
Osobiście, nie wyobrażam sobie, że mógłby ktoś za mnie organizować MOJE wesele, było przy tym sporo problemów i stresów, ale i tyle radości |
_________________ Życzę miłego dnia Gość |
|
|
|
|
tusia_queen
Wiek: 42 Dołączyła: 21 Gru 2004 Posty: 288 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Sty 05, 2005 11:56 am
|
|
|
ja też sama uwielbiam zajmować się moim ślubem i weselem..
to jest super
ale z drugiej strony ciekawa jestem jak to jest??
Myśle, że warto z takich usług korzystać. |
_________________
|
|
|
|
|
Pusiak
- Dyktator
Wiek: 43 Dołączyła: 15 Lut 2005 Posty: 3311 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lis 07, 2005 11:16 am
|
|
|
Oli napisał/a: | Ostatnio znalazlam firme, ktora urzadza i przygotowuje za nas cala ceremonie i nie trzeba o nic sie martwic" www.aspire.pl -nie wiem ile taka "przyjemnosc"moze kosztowac..moze wiesz lub ktos z was sie orjentuje lub moze korzystal? |
Oli, nie wiem jak jest z tą konkretną firmą, ale jak ja kiedyś robiłam rozeznanie w takiej firmie, to mi właścicielka powiedział, że odbywa się to tak - Ty im mówisz ile masz pieniędzy, one sie w tym budżecie zamykają i w zależności od tego biorą jakiś tam procent (suma na ogół mieści się w oszczędnościach, które uzyskałas dzięki firmie) |
_________________
|
|
|
|
|
monula
Wiek: 44 Dołączyła: 03 Kwi 2005 Posty: 15 Skąd: Łódż
|
Wysłany: Pon Lis 13, 2006 6:31 pm Firmy organizujace wesela
|
|
|
Hej, mam pytanie czy ktoras z was slyszala czy w Lodzi znajduje sie jakas firma ktora zajelaby sie organizacja wesela tak od A-Z? Moja kolezanka z pracy szykuje sie do slubu (marzec 2007) i zastanawiala sie jakie sa koszta i czy w ogole w naszym miescie mozna cos takiego zanlezc. Moze ktoras z waszych znajomych korzystala kiedys z takiej uslugi?
Pozdraiwam |
_________________
|
|
|
|
|
bw
Firma
Dołączył: 30 Wrz 2006 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lis 13, 2006 7:45 pm
|
|
|
Witaj
Slyszalem o takiej firmie ktora organizuje wszystko, niestety mam zadnych recenzji ich uslug
pozdrawiam
http://www.nozze.pl/ |
_________________ bw |
|
|
|
|
pinia_pinia
Dołączyła: 19 Lip 2005 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lis 13, 2006 7:49 pm
|
|
|
Z własnych poszukiwań firmy, która zorganizuje mi ślub, stwierdzam, że jest w Łodzi duuuuża luka ( a może brak zapotrzebowania dzięki forum ). Takich profesjonalnych firm w Łodzi nie ma. Ja przynajmniej w internecie, nie znalazłam żadej.
Oczywiście są organiozatorzy wesel, ale weeding planerów to nie ma. |
|
|
|
|
Duszka
Wiek: 45 Dołączyła: 22 Wrz 2006 Posty: 93 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lis 13, 2006 8:49 pm
|
|
|
Moze trzeba poszukac ogloszen w prasie branzowej. Z tego co pamietam to w Slubniku byly chyba 2 ogloszenia tzw. koordynatorow slubnych.
A tak swoja droga to marzec 2007r. (jesli jest to slub koscielny) to chyba nie wypali (Wielki Post). |
_________________ ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Nasz dzien 08.04.2007
|
|
|
|
|
monula
Wiek: 44 Dołączyła: 03 Kwi 2005 Posty: 15 Skąd: Łódż
|
Wysłany: Wto Lis 14, 2006 6:44 pm
|
|
|
Duszka napisał/a: | Moze trzeba poszukac ogloszen w prasie branzowej. Z tego co pamietam to w Slubniku byly chyba 2 ogloszenia tzw. koordynatorow slubnych.
A tak swoja droga to marzec 2007r. (jesli jest to slub koscielny) to chyba nie wypali (Wielki Post). |
Nie wiem jak oni sobie to zalatwiaja juz raz bylam na slubie w Wielki Post wygladalo wszystko jak zawsze.
[ Dodano: Wto Lis 14, 2006 6:47 pm ]
Jasne ze forum to baza nieocenionych porad i informacji ale w przypadku mojej kolezanki tez odpada...cierpi na notoryczny brak czasu. A tu jednak troche czasu potrzeba zeby znalezc cos interesujacego a poza tym trzeba wiedziec co szukac...dlatego pytalam o te firmy.... |
_________________
|
|
|
|
|
Carme
Dołączyła: 04 Sty 2007 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Sty 08, 2007 6:47 pm zlecenie zorganizowania ślubu i wesela
|
|
|
Cześć,
czy może ktoś z Was się orientuje ile kosztuje wynajęcie profesjonalnej osoby do zorganizowania ślubu i wesela? I czy ewentualnie znacie kogoś (lub jakąś firmę) godnego polecenia?
Pozdrawiam gorąco |
|
|
|
|
Melania
Wiek: 113 Dołączyła: 26 Sie 2006 Posty: 2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Sty 09, 2007 9:54 pm
|
|
|
Witam,
Ja miałam do czynienia z taką firmą. Moja siostra zleciła koordynacje swojego wesela. Dwie babki, bardzo poważne, spisały się na medal. A dekoracje w kościele i sali-bajka. |
|
|
|
|
katek
Dołączyła: 10 Sty 2007 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Sty 10, 2007 9:34 am
|
|
|
Ja tez korzystalam z firmy i wszystko wyszlo SUPER!!! Firma nazywa sie Carpe Diem i prowadza je dwie bardzo fajne kobitki. Maja mnostwo fajnych i nietypowych pomyslow, dobre kontakty. Zawsze sluza rada i wszystko moga zalatwic. A do tego sa bardzo sympatyczne Nie musialam sie o nic martwic, bo podczas slubu i wesela one czuwaly nad wszystkim. Ja skupilam sie na przezywaniu tej cudownej chwili i zachwycaniu wszystkich dookola
Post zmodyfikowany ze względu na zawarte w nim treści reklamowe.
Pusiak
Carme - najlepiej zadzwon do nich i zapytaj o koszty
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Pusiak Czw Lut 22, 2007 11:49 am, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
adriana
Firma
Wiek: 45 Dołączyła: 24 Sty 2007 Posty: 35 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Sty 24, 2007 1:38 pm koordynator weselny
|
|
|
Witam. Chciałam zapytać się czy ktoś z was jest zainteresowany współpracą koordynatorem ślubno-weselnym. Firmę rejestruję za 2m-ce i mam pewne pytanko w tej kwestii.Chciałabym sprawdzić rynek w województwie łódzkim.Czy jest
zapotrzebowanie na tego rodzaju przedsięwzięcie.
Zorganizowałam 2 śluby wraz z weselami - mam doświadczenie, ale zakładając firmę- jest to również niepewność czy nie osiągnę więcej długów niż korzyści.
Proszę o jakieś sygnały z waszej strony.
Z góry bardzo dziekuję i pozdrawiam.[ |
|
|
|
|
marta+fifi
Wiek: 40 Dołączyła: 08 Lis 2006 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Sty 24, 2007 10:45 pm
|
|
|
No dobrze, ale to powiedz może konkretnie, co miałoby wchodzić w Twoje kompetencje jako takiego koordynatora weselnego?? |
_________________ Filipczaki się żenią! 21.06.2008. |
|
|
|
|
adriana
Firma
Wiek: 45 Dołączyła: 24 Sty 2007 Posty: 35 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Sty 24, 2007 11:29 pm
|
|
|
Witam i dziękuję za tak szybką odpowiedź.
Jest to zarys taki abym mogła określić ogólnie moje kompetencje w tej dziedzinie.
Oczywiście jest to oferta, ale nie musi być ona wykorzystana w 100%
PRZYGOTOWANIA: - zaproszenia i zawiadomienia o zaręczynach i ślubie
- dobór stylistyczny
- makijaż
- fryzjer
- dobór wiązanki
?LUB:
- wynajęcie fotografa oraz kamerzysty
- dekoracja kościoła / USC
- muzyka w kościele / USC
- wynajęcie samochodu
- dekoracja samochodu
WESELE:
- wynajem miejsca weselnego: restauracje, hotele, dworki,
a także wesele w plenerze lub w domu
- dekoracja sali weselnej
- catering
- muzyka na żywo, mechaniczna, wodzirej
- pomoc przy wyborze tortu weselnego
- wynajem autokarów dla gości
- wynajem noclegów dla gości
- poprawiny
ponadto:
- sporządzenie budżetu ślubnego
- kursy tańca
- potwierdzenie przybycia gości
Pozdrawiam.
Adriana Kowalska |
|
|
|
|
Pusiak
- Dyktator
Wiek: 43 Dołączyła: 15 Lut 2005 Posty: 3311 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Sty 25, 2007 2:08 pm
|
|
|
Ja już co prawda po ślubie, ale gdybyś kiedys rozwijała firmę o kolejnych pracowników, to chętnie sie u Ciebie zatrudnie, bo sama myśle o założeniu takiej firmy. Faktem jednak jest, że brak rozpoznania rynku |
_________________
|
|
|
|
|
adriana
Firma
Wiek: 45 Dołączyła: 24 Sty 2007 Posty: 35 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Sty 25, 2007 3:07 pm
|
|
|
Witam.
To prawda,że rynek jest nieznany.Ja mając doświadczenie(może nie od razu olbrzymie)wiem,że praca ta jest bardzo obciążająco czasowo i czasami trzeba wykazać sie
umiejętnościami negocjacyjnymi z podwykonawcami danej Pary,ale zawsze było to moim największym "konikiem".Już w czasach liceum i studiów zwsze to ja wszystko organizowałam i tak mi zostało do dziś.
Ja też mam "swoje" za sobą -4 lata temu. Wtedy nie było wogóle na rynku takich firm ,wszystko musiałam sama, mimo że pracowałam i mąż pryszły również. I tym bardziej rozumiem, że organizowanie przedsięwzięcia ślubnego i weselnego to wielkie wyznanie.
A propo twojej propozycji pracy, być może ,że pod koniec roku. |
|
|
|
|
*lmyszka
Moderator EL jak elmyszka :P
Wiek: 41 Dołączyła: 26 Lis 2006 Posty: 2328 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Sty 25, 2007 3:22 pm
|
|
|
a tak z ciekawości, ( co prawda juz mam przygotowania za sobą ale faktycznie taka pomoc byłaby przydatna i zaoszczędziła by mi wiele problemów ) ile takie koordynowanie miało by kosztować, zastanawiałaś sie juz nad cennikiem, bo tak myślę czy ludzi będzie na to stać takich zwykłych obywateli, jeśli oczywiście mozesz napisać |
_________________
|
|
|
|
|
adriana
Firma
Wiek: 45 Dołączyła: 24 Sty 2007 Posty: 35 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Sty 25, 2007 3:54 pm
|
|
|
Witam.
Oczywiście. Praktycznie wszystko mam zorganizowane. Potrzebuje około m-ca na tzw moją wiarygodność, czyli ułożone oferty,zdjęcia itp.Oraz na potwierdzenie w urzędzie o zarejestrowaniu firmy.
Oferta tzw kosztorysu to przedewszystkim około 10 % prowizji od całego budżetu ślubno- weselnego Nowożeńców. Nie jest to stała prowizja ponieważ im bardziej korzystne warunki uda mi sie z podwykonawcami ustalić tym korzystniejsza będzie oferta z klientem. Ale to wszystko również zależy od tego na czym polegała by moja praca. Natym etepie trudno mi cokolwiek mówić, bo nie znam Państwa oczekiwań o raz etapu prac jakie Państwo macie za sobą.
Ale chętnie skontaktowałabym się z Państwam chociażby przez e-mail.
Pozdrawiam.
Adriana Kowalska
[/code]
[ Dodano: Czw Sty 25, 2007 4:00 pm ]
Przykładowo, jeżeli budżet Państwa wynosi około 20 tyś. to moja prowizja za prace koordynowania całą uroczystością od początku dokońca(włącznie z dniem po weselu) to około 2 tyś. zł. Nigdy nie podaję ceny wyższej niż była podana w umowie ( zdaża się, że jest to około 7%. Nie uważam aby to była zawyżona cena. W warszawie , Krakowie jest to ok. 30%.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
marta+fifi
Wiek: 40 Dołączyła: 08 Lis 2006 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Sty 25, 2007 8:28 pm
|
|
|
Ja powiem tak. Na pewno wyręczenie przy wielu formalnościach przez takiego koordynatora jest wygodne dla przyszłych Młodych. Ale mnie osobiście sprawiają przyjemność takie załatwiania, przygotowania do ślubu i wesela, mimo, że też pracuję i na nadmiar wolnego czasu nie narzekam. Także ja bym nie skorzystała. Co nie znaczy, że taka firma nie znajdzie zainteresowania. Jest to zajęcie niszowe na naszym rynku, więc myślę, że ma szansę sie dobrze rozwinąć. ?yczę pwodzenia!! |
_________________ Filipczaki się żenią! 21.06.2008. |
|
|
|
|
pipi
Wiek: 47 Dołączyła: 11 Lut 2004 Posty: 902 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Sty 30, 2007 4:42 pm
|
|
|
Ja myślę Adriano, że masz szansę, tym bardziej że coraz więcej osób załatwia wiele rzeczy na odległość z zagranicy - taki koordynator to dla nich wspaniałe rozwiązanie.
Jednak osoby, które liczą się z każdym groszem i lubią same wszystkiego dopilnować, raczej nie zgłoszą się do Ciebie. |
|
|
|
|
Amy
Wiek: 44 Dołączyła: 17 Sie 2004 Posty: 245 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Lut 02, 2007 10:52 pm
|
|
|
Właśnie zastanawiam się nad założeniem takiej firmy, problem w tym ze najtrudniej jest zacząć, a może chce ktoś skorzystać za free taka kolezenska pomoc forumowa
wiecie myslałam o czyms od zaręczyn do podróży poślubnej i podziękowań - czyli pełna komplekswość |
_________________ Emi
|
Ostatnio zmieniony przez Amy Pią Lut 02, 2007 10:54 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Melania
Wiek: 113 Dołączyła: 26 Sie 2006 Posty: 2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Lut 09, 2007 3:43 pm
|
|
|
Witam,
Mnie sie tez podoba dzialalnosc koordynatora weselnego. Ale z tego, co pamietam, kiedy moja siostra powierzyla swoj slub firmie, wlasnie nizsze ceny u podwykonawcow byly argumentem. Na sam lokal z obsluga i hotelem mama uzyskala okolo 10 %. I jestem przekonana, ze tym rabatem ta firma sie z mama podzielila. A co najistotniejsze, nikt sie w dniu wesela nie stresowal. Mama z Tata byli jak goscie (najwazniejsi!). Nawet toastami zarzadzaly te Panie. Donosily mikrofony. Wszystko bylo na wesolo i dzieki temu wszyscy od wrzesnia do dzis pamietaja, co powiedzial Józek (starszy wiekiem wujek, ktory gada jak nakrecony smieszne rzeczy). |
|
|
|
|
jpuasz
Dołączyła: 17 Maj 2006 Posty: 1210 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Lut 09, 2007 4:35 pm
|
|
|
Hmmm no do mnie to jakos nie przemawia i wolę sama się wszystkim zająć i dopilnować Taka juz moja natura |
_________________ Pozdrawiam
Paulina
|
|
|
|
|
Zuza Kuczbajska
Firma
Dołączyła: 09 Lut 2007 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob Lut 10, 2007 3:42 pm
|
|
|
Witam!
Jestem właścicielką firmy kompleksowo organizującej śluby głównie na Mazowszu. Faktycznie na rynku łódzkim jest niewiele firm oferujących takie usługi na najwyższym poziomie.
Post wyedytowany ze względu na zawartą w treści reklamę |
Ostatnio zmieniony przez mischelle22 Sob Lut 10, 2007 3:50 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Oli
Wiek: 44 Dołączyła: 12 Paź 2005 Posty: 143 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Sob Lut 10, 2007 11:33 pm
|
|
|
Cytat: | Właśnie zastanawiam się nad założeniem takiej firmy, problem w tym ze najtrudniej jest zacząć, a może chce ktoś skorzystać za free taka kolezenska pomoc forumowa
wiecie myslałam o czyms od zaręczyn do podróży poślubnej i podziękowań - czyli pełna komplekswość |
No to My możemy być Twoimi pierwszymi klientami
takiego koordynatora nam trzeba |
_________________ [url=http://www.pour-bientot.com][img]http://www.pour-bientot.com/3785696-1 |
|
|
|
|
adriana
Firma
Wiek: 45 Dołączyła: 24 Sty 2007 Posty: 35 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 2:26 pm
|
|
|
Witajcie.
Jestem właścicielką firmy, która organizuje i koordynuje śluby i przyjęcia weselne.
Tak to prawda, że na rynku w wojwództwie łodzkim brakuje tego rodzaju firm, ale myślę, że dzieje się to dlatego, iż ludzie nie potrafią jeszcze przeliczaćswojego czasu na pieniadze.
Czas, który przeznaczają na szukanie ofert, wydzwanianie, wyjazdy do sal, zespołow muzycznych i innych tego typu podwykonawców mogli by przeznaczyć na to aby zrelaksować sie i myślec zupełnie o czyms innym.
W Warszawie, Krakowie takich firm jest mnóstwo i z tego co wiem działaja bardzo dobrze- nie narzekając na brak klientów.
Tutaj na forach zauwarzyłam,że zdanie na temat takich firm nie jest pochlebne.
Zdaję sobię sprawę, że ci ktorzy korzystaja z forum -wesela organizuja na własna rękę to normalne
Faktem jest, że tego rodzaje usługi nie są za darmo i z reguły korzystają z nich te osoby, które nie mają czasu, są za granica Polski albo poprostu chcą też się pochwalić, że ich uroczystość zorganizwoała firma konsultingowa.
Każdy ma swój własny powód dlaczego chciałby skorzystac albo dlaczego nigdy nie zapłaciłby za takie usługi. To jest właśnie wolny rynek.
Pozdrwiam gorąco. |
_________________ Adriana Kowalska |
|
|
|
|
wiolka
Wiek: 42 Dołączyła: 07 Mar 2007 Posty: 10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Mar 09, 2007 8:58 am
|
|
|
Z uwagi na złamanie regulaminu - pkt. 9 Zasad ogólnych Zabrania się rejestrowania więcej niż jednego konta przez jednego Użytkownika, czyli IP wskazujące, że nicki adriana, wiolka i martyna1934 to jedna i ta sama osoba oraz po otrzymaniu wyjaśnień od adriany, posty tych dwóch ostatnich w tym temacie zostają wykasowane.
- kryszka - |
Ostatnio zmieniony przez kryszka Wto Mar 20, 2007 1:13 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
dominiqsz
Wiek: 41 Dołączyła: 21 Sty 2007 Posty: 1224 Skąd: Aleksandrów Ł.
|
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 4:01 pm
|
|
|
Wydaje mi się że takie usługi są powszechne w innych krajach i z pewnością moda na wynajmowanie firmy do organizacji wesel wejdzie również w Polsce, jednak ja za nic we świecie nie odebrałabym sobie tej przyjemności załatwiania tego wszytskiego, o tak jakbym sie szykowała na bal, na którym będe jedyna księżniczką |
_________________
|
|
|
|
|
monika-1812
Dołączyła: 08 Mar 2007 Posty: 27 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 5:58 pm
|
|
|
my nie korzystamy z usług konsultanta. sami jakos dajemy sobie rade i musze przyznac ze jest to calkiem przyjemne. no i mozemy sprawdzic nasz wspolne zdolnosci organizacyjne |
|
|
|
|
martyna1934
Dołączyła: 14 Mar 2007 Posty: 3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 1:52 pm
|
|
|
Z uwagi na złamanie regulaminu - pkt. 9 Zasad ogólnych Zabrania się rejestrowania więcej niż jednego konta przez jednego Użytkownika, czyli IP wskazujące, że nicki adriana, wiolka i martyna1934 to jedna i ta sama osoba oraz po otrzymaniu wyjaśnień od adriany, posty tych dwóch ostatnich w tym temacie zostają wykasowane.
- kryszka - |
_________________ martyna |
Ostatnio zmieniony przez kryszka Pon Mar 19, 2007 4:09 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
karupka
Dołączyła: 24 Paź 2007 Posty: 3 Skąd: lodz
|
Wysłany: Pią Lis 02, 2007 9:07 am koordynator ślubny
|
|
|
Czy ktoś z was korzystał z usług koordynatora? Poszukuję kogoś takiego w Łodzi. Na razie nie ma pośpiechu bo ślub dopiero za rok, ale nie udało mi się jeszcze znaleźc nikogo. Za miesiąc pewnie zaczne panikować - przygotowania i organizacja ślubu i wesela to coś co mnie przerasta.
Pomocy! |
|
|
|
|
kamila239
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Lis 2007 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 9:59 am organizacja ślubów
|
|
|
Cześć!
Ostatnio w łodzi znalazłam kontakt do koordynatorki ślubnej.
Chciałabym aby ten dzień był wyjątkowy i był ktoś kto by nad tyn wszystkim czuwał.
Oglądałam kiedyś film z Lopez w roli głównej. Ona koordynowała ślub, jak i przyjęcie ślubne.
Ja jestem zdumiona, że w końcu w Łodzi ktoś się tym zajął.
Co myślicie o tym pomyśle? |
|
|
|
|
Anuszka
Wiek: 41 Dołączyła: 15 Maj 2007 Posty: 157 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 10:16 am
|
|
|
dla mnie szkoda pieniedzy:/
No ale jezeli ktos ma ich nadmiar, to jego sprawa...
Ja nie odebralabym tej przyjemnosci sobie i naszym rodzinom (a zwlaszcza mamie i siostrze - swiadkowej:)
Nie chce nikogo urazic, ale uwazam, ze zamawianie uslugi u koordynatora jest nowobogacka moda z Zachodu i jakos mi tak pachnie barokowym przepychem, okoloslubnym biznesem i tzw. Warszawka...
brrrr
No ale podkreslam, ze to tylko moje zdanie |
_________________ Miłość oznacza rozprowadzać ciepło, nie dusząc się przy tym wzajemnie. Miłość oznacza być ogniem, ale wzajemnie się nie spalać.
Phil Bosmans |
|
|
|
|
asia84
żonka
Dołączyła: 10 Lut 2007 Posty: 819 Skąd: Łodź
|
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 10:46 am
|
|
|
my na początku zastanawialiśmy się czy nie wynająć takiej osoby, ale teraz bardzo się cieszymy, że sami wszystko organizujemy bardzo przyjemna rzecz |
_________________
19 lipiec 2008 nasz dzień
Magia, która nas otacza sięga gwiazd... |
|
|
|
|
owieczka_foto
Firma
Dołączyła: 28 Paź 2007 Posty: 452 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 12:47 pm Re: organizacja ślubów
|
|
|
kamila239 napisał/a: | Cześć!
Ostatnio w łodzi znalazłam kontakt do koordynatorki ślubnej.
Co myślicie o tym pomyśle? |
Nawet nie braliśmy tego pod uwagę. Chcemy sami wszystkim się zająć. Zresztą przy naszych niestandardowych pomysłach nie będzie to wcale takie trudne. Rodziców i przyjaciół nie angażujemy w przygotowania, chcemy aby byli naszymi gośćmi.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez owieczka_foto Pon Sty 28, 2008 8:40 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
fastyna
rudzielec :)
Wiek: 39 Dołączyła: 28 Wrz 2007 Posty: 582 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 4:35 pm
|
|
|
Dla mnie to strata kasy i przyjemności Ja sobie jakoś nie wyobrażam, żeby ktoś inny robił to wszystko za mnie... |
_________________
|
|
|
|
|
kochecka
żona i mama
Dołączyła: 16 Mar 2007 Posty: 1652 Skąd: z daleka
|
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 9:11 pm
|
|
|
ja równiez podpisuję się pod moimi przedmówczyniami.Uważam to za coś zbędnego, a przede wszystkim wyrzucanie pieniędzy w błoto.Poza tym teraz jak już przeszłam przez te przygotowania - nie wyobrażam że mogłabym ich nie mieć tzn poprzez aktywne uczestnictwo.Przygotowania do ślubu i wesela to jest coś pieknego i nie powtarzalnego i nigdy w życiu nie pozwoliłabym sobie tego odebrać.Teraz mi tego bardzo brakuje |
_________________ |
|
|
|
|
gosc [Usunięty]
|
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 4:41 pm
|
|
|
PoŁączyŁam dwa istniejące wątki. Proszę na przyszŁość korzystać z wyszukiwarki |
|
|
|
|
MałaMi1
Dołączyła: 08 Paź 2007 Posty: 5375 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 4:19 pm
|
|
|
my na targach wygralismy usługi takiej jednej łódzkiej firmy-jednak większosc rzecyz mamy juz załatwione, więc w sumie rpzydadza nam sie jedynie w dniu slubu i wesela aby wszystkiego dopilnowac...wesele 23 sierpnia wiec dopiero wtedy bede mogla cos ostatecznie o nich powiedziec i ocenic czy sa prefesjonalistami |
|
|
|
|
MagdaRed
Wiek: 43 Dołączyła: 07 Kwi 2008 Posty: 3 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 8:03 pm
|
|
|
witam
czy ktos z was korzystal z uslug firmy zajmujacej sie organizacja slubow i wesel?
oboje mieszkamy za granica a slub planujemy w Lodzi. Taka firma moglaby bardzo pomoc.
Dzieki
Magda |
|
|
|
|
jpuasz
Dołączyła: 17 Maj 2006 Posty: 1210 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 11:24 am
|
|
|
Nie korzystałam,a le dowiedziałam siejakieś 2 tygodnie przed swoim ślubem, ze moja znajoma ma taka firmę. Jak chchesz podam namiary na priv. |
_________________ Pozdrawiam
Paulina
|
|
|
|
|
MagdaRed
Wiek: 43 Dołączyła: 07 Kwi 2008 Posty: 3 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 5:45 pm
|
|
|
Bylabym bardzo wdzieczna za namiary na firme Twojej znajomej.
Co prawda znalazlam juz cos interesujacego, co nie bylo az tak drogie jak firmy, do ktorych sie zglaszalam wczesniej, ale chetnie skontaktuje sie z kims innym dla porownania. |
|
|
|
|
sheepka
Dołączyła: 23 Cze 2008 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Cze 23, 2008 11:26 am Zorganizuję za Ciebie ?lub Twoich marzeń!
|
|
|
Hej,
zastanawiam się nad otwarciem firmy, która zajmowała by się kompleksową organizacją ślubu i wesela - prezentacja ofert firm w Waszym domu, negocjacie z usługodawcami, rabaty w salonach, dopilnowanie obsługi, fotografa itd. podaczas wesela. Jednym słowem wszystko, aby ślub był wymarzony.
Pojawia się tylko pytanie... czy jest na to zapotrzebowanie? Proszę o pomoc i rady, gdytż to Wy drogie Panie i Panowie jesteście moimi potencjalnymi klientami.
Ponad to myślałam, aby dwa pierwsze wesela zorganizować bez prowizji dla mnie. Czy ktoś chętny?:) |
|
|
|
|
truskawka_ja
Dołączyła: 26 Lut 2008 Posty: 781 Skąd: ...
|
Wysłany: Pon Cze 23, 2008 11:31 am
|
|
|
Myślę, że usługi takiej firmy bardzo przydadzą się parom, które mieszkają zagranicą. Sama jestem w takiej sytuacji. Gdyby nie pomoc rodziców nie wiem jak bym sobie poradziła. Generalnie -jestem na tak. |
|
|
|
|
Debussy
pedagog specjalny
Dołączyła: 16 Lut 2008 Posty: 1712 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Cze 23, 2008 11:53 am
|
|
|
Myślę, że duża część par woli zajmować się tym sama, niż płacić komuś (i to też pewnie nie byłaby mała kwota).
Czyli zapewne takie usługi byłyby głównie dla elity kasiastej |
_________________ Są tajemnice, które tylko niebo może ostatecznie odkryć... |
|
|
|
|
kryszka
z doskoku ;)
Dołączyła: 09 Paź 2003 Posty: 4836 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Cze 23, 2008 12:17 pm Re: Zorganizuję za Ciebie ?lub Twoich marzeń!
|
|
|
sheepka napisał/a: | Hej,
zastanawiam się nad otwarciem firmy, która zajmowała by się kompleksową organizacją ślubu i wesela - |
Sheepka - ponieważ Twój post powtórzył istniejący temat przeniosłam go we właściwe miejsce. Niestety ankieta w tym przypadku przepada. Ale myślę, że duży pogląd na temat da ci przeczytanie wcześniejszych postów. |
_________________
"Gdyby nie internet nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem |
|
|
|
|
elza1977
Dołączyła: 04 Sty 2007 Posty: 7 Skąd: łódź
|
Wysłany: Nie Sie 03, 2008 9:36 am
|
|
|
piszecie o tym ze to przyjemne zajmowac sie wszystkim samemu. i tu sie zgodze, ale wydaje mi sie ze taki koordynator w dniu samego slubu moze byc bardzo przydany, zazwyczaj jest problem kiedy wszyscy jada do kosciola a np ktos jeszcze ma dopilnowac czegos na sali albo wczesniej spradzic czy dekoracja w kosciele jest gotowa. Wtedy zazwyczaj angazujemy rodziców, a wynajmujac taka osobe rodzice moga juz w pelni uczestniczyc we wszystkim |
|
|
|
|
|