Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

Sprawy ślubno-weselne - Organizer ślubny Excel

Malena - Pią Lis 27, 2009 2:48 pm
Temat postu: Organizer ślubny Excel
hej dziewczyny,

w oszacowaniu kosztów wesela i podliczaniu rzeczywistych wydatków pomaga mi bardzo fajny arkusz Excela. Dzieli się na dwie części, listę gości (z kolumną na zaproszonych, potwierdzonych itp) oraz drugim arkuszem związanym z kosztami. jest śłicznie zrobiony ze śłubnymi obrazkami podlicza pięknie wydatki, są koszty szacowane a obok kolumna ze stanem faktycznym. ja jeszcze obok zrobiłam kolumnę "oszczędności" i jak stan faktyczny jest mniejszy od szacowanego, od razu podlicza ile oszczędziłam (dzieki temu będę wiedziała, czy moge z czymś innym zaszaleć:)

Pomyslałam, że może Wam się przydać, jest szczególnie pomocny na początku przygotowań, gdy można w jednym przejrzystym miejscu wszystko oszacować.

A Wy jak podliczacie sobie wszystko?

zainteresowanym wyślę na maila:) Mnie samej użyczyła go forumka:)Dzięki Gohniu:)

ola88 - Pią Lis 27, 2009 3:09 pm

Dzięki Malena, co do takiego programiku jestem jak najbardziej za :) u nas się sprawdza już od paru ponad pół roku, ale w innej kwestii, w budżecie domowym :) chociaż widać na czym możemy zaoszczędzić i ile na co wydajemy :)
Jestem jak najbardziej ZA!! :)

anuszkaa - Pią Lis 27, 2009 3:12 pm

ja tez mam juz taki organizer w wersji excelowskiej, tylko troche bardziej okrojony tj nie ma listy gosci i kolumny o oszdzedzniu, ale warto cosik takiego dodac :)
Weira - Pią Lis 27, 2009 3:14 pm

Super sprawa, Malena, ja byłabym zainteresowana :)
monika_zyga - Pią Lis 27, 2009 4:48 pm

Ja excela uzywam od poczatku przygotowan, ogolnie to duzo w pracy robie w excelu, dlatego w domu tez sie przydaje.

Ale chetnie zobacze jak wyglada taki gotowy :) wiec poprosze o maila

Malena - Pią Lis 27, 2009 4:56 pm

dziewczyny, jak chcecie organizer, piszcie na priv do mnie, podając adres mailowy.
gohnia - Pią Lis 27, 2009 10:37 pm

No tak, nie przyszło mi do głowy się nim tutaj podzielić :ups:
Mi też pomaga w planowaniu wydatków!

Ściągnęłam go chyba z amerykańskiej stronki i spolszczyłam :wink: mam nadzieję, że jest czytelny ;)

Malena - Sob Lis 28, 2009 2:21 am

Czytelny i niezastapiony:) zwlaszcza dla kogoś tak chaotycznego jak ja:):) :D :D
monika_zyga - Sob Lis 28, 2009 3:48 pm

Fajny :)

ma tam wypisane chyba wszystko co jest potrzebne do slubu i wesela, wiec o niczym nie zapomne :D

kryszka - Sro Sty 06, 2010 2:44 pm

Czytajcie proszę uważnie, bo wszystkie posty "wyślij mi proszę" będę usuwać.

Malena napisał/a:
dziewczyny, jak chcecie organizer, piszcie na priv do mnie, podając adres mailowy.

Piszcie do Maleny, nie do mnie. :roll:

Jouliettka - Czw Sty 07, 2010 9:18 am

Dziękuję bardzo za organizer. Na pewno się przyda:)
renacia86 - Czw Sty 07, 2010 1:42 pm

dziękuję Malena naprawdę jest super i przydatny. :)
Agata1234 - Czw Sty 28, 2010 5:51 pm

Dzięki Malena za organizer. Przyda się na pewno. :lol:
martarafci - Sro Lut 09, 2011 11:48 am

hej dziewczyny:) ja też chciałabym mieć taki organizer :) Moj adres mail marta18-17@wp.pl

[ Dodano: Sro Lut 09, 2011 11:50 am ]
Malena, hej mogłabyś mi też wysłac ten organizer???????

Malena - Czw Lut 10, 2011 12:26 pm

martarafci napisał/a:
Malena, hej mogłabyś mi też wysłac ten organizer???????


Hej, proponuję trochę grzeczniej...

Niestety teraz nie mam mozliwości wysyłania go, jak zauwazyłaś, proponowałam to 2 lata temu, mam go na starym laptopie, do którego nie mam dostępu. Jeśli uda mi się, to spróbuję powysyłac, ale wyluzujcie, bo po 2 latach dostaję mnóśtwo priv, a chyba nie mam teraz obowiązku przez 20 lat dosyłać na każde zawołanie (i to niezbyt miłe..)organizera, poszperajcie trochę, można go tez zrobić samemu...Dużo pracuję i na forum zaglądam teraz rzadko.

[ Dodano: Czw Lut 10, 2011 12:27 pm ]
gohnia napisał/a:
Ściągnęłam go chyba z amerykańskiej stronki


w dobie netu naprawdę wystarczy tylko kliknąć...

martarafci - Wto Lut 15, 2011 4:29 pm

Malena napisał/a:
martarafci napisał/a:
Malena, hej mogłabyś mi też wysłac ten organizer???????


Hej, proponuję trochę grzeczniej...

Niestety teraz nie mam mozliwości wysyłania go, jak zauwazyłaś, proponowałam to 2 lata temu, mam go na starym laptopie, do którego nie mam dostępu. Jeśli uda mi się, to spróbuję powysyłac, ale wyluzujcie, bo po 2 latach dostaję mnóśtwo priv, a chyba nie mam teraz obowiązku przez 20 lat dosyłać na każde zawołanie (i to niezbyt miłe..)organizera, poszperajcie trochę, można go tez zrobić samemu...Dużo pracuję i na forum zaglądam teraz rzadko.

[ Dodano: Czw Lut 10, 2011 12:27 pm ]
gohnia napisał/a:
Ściągnęłam go chyba z amerykańskiej stronki


w dobie netu naprawdę wystarczy tylko kliknąć...



moim zdaniem poprosiłam grzecznie. no nie masz obowiązku kazdemu wysyłać . po prostu tylko chcialam sie zapytac GRZECZNIE bo niektorzy chomikują niektore rzeczy na kompie

Malena - Wto Lut 15, 2011 5:56 pm

martarafci napisał/a:
moim zdaniem poprosiłam grzecznie.


mylisz się
martarafci napisał/a:
Malena, hej mogłabyś mi też wysłac ten organizer???????

to nie jest grzeczne, ani zawołanie "hej", ani stos znaków zapytania, w netykiecie troszke inaczej to powinno wyglądać :wink:

Dosia_Zosia - Wto Lut 15, 2011 10:14 pm

Malena napisał/a:
proponowałam to 2 lata temu,


gwoli ścisłości, post był napisany 27 listopada 2009, mamy luty więc do 2 lat jeszcze sporo brakuje, jak już to rok i niecałe 3 miesiące temu

Malena napisał/a:
bo po 2 latach dostaję mnóśtwo priv,


zamknąć temat i po sprawie

martarafci - Sro Lut 16, 2011 8:41 am

no rozumiem ale ciezko zdobyc ten program i myslałam, ze moze po prostu go masz:) i to wszystko:)
Debussy - Sro Lut 16, 2011 9:15 am

Malena napisał/a:
bo po 2 latach dostaję mnóśtwo priv, a chyba nie mam teraz obowiązku przez 20 lat dosyłać na każde zawołanie

To nie trzeba było napisać post w tym temacie w stylu : "uaktualnienie: nie mam tego programu, więc nie mogę nikomu teraz wysłać" ?

Pewnie wtedy nie dostawałabyś tylu privów.
I moim zdaniem to też dziewczyna normalnie zapytała, a Ty jesteś niemiła.
Najpierw zakładasz temat, a potem się dziwisz, że ktoś pyta.

gohnia - Sro Lut 16, 2011 10:36 am

Jak coś to ja dalej go mam i mogę wysłać
martarafci - Sro Lut 16, 2011 12:57 pm

gohnia napisał/a:
Jak coś to ja dalej go mam i mogę wysłać

naprawde masz i mogłabyś mi wyslać?????

Debussy - Sro Lut 16, 2011 1:04 pm

martarafci, najlepiej tego typu pytania kierować bezpośrednio przez prywatną wiadomość.
martarafci - Sro Lut 16, 2011 1:48 pm

Debussy napisał/a:
martarafci, najlepiej tego typu pytania kierować bezpośrednio przez prywatną wiadomość.

dzieki:)

Malena - Wto Lut 22, 2011 3:30 pm

Debussy napisał/a:
I moim zdaniem to też dziewczyna normalnie zapytała, a Ty jesteś niemiła.


żart chyba...przeczytaj jej post, pytanie : hej,. malena, moze być wysłala mi to????? nie jest normalne...ja zwróciłam uwagę, nie wiem, gdzie byłam niegrzeczna, zachowałam ton poprzedniczki.

Dosia_Zosia napisał/a:
Malena napisał/a:
proponowałam to 2 lata temu,


gwoli ścisłości, post był napisany 27 listopada 2009, mamy luty więc do 2 lat jeszcze sporo brakuje, jak już to rok i niecałe 3 miesiące temu


to jest naprawdę duże czepianie się, tak czy tak minęło dużo czasu

Debussy napisał/a:
Najpierw zakładasz temat, a potem się dziwisz, że ktoś pyta.


nie dziwię się, bo swojego czasu wysłalam chyba ze 150 tych organizerów i robiłam to chętnie, teraz nie mam do niego dostępu.
Dostaję normalne maile na priv, ten był wg mnie niegrzeczny w ogólnym wątku, więc też ksomentowałam to "zawołanie" na mnie i tyle.

Jak będę miała dostęp do kompa, to będę mogła wysyłać.

martarafci - Czw Lut 24, 2011 9:13 am

jakie zawołanie na Ciebie? Normalnie zapytałam a Ty wymyslasz, bo nie masz co robić, nudzi Ci się i chciałaś na nowo zacząć jakiś temat żeby z kimś popisać. Mogłabyś zacząć jakiś ciekawszy i na poziomie temat do popisania.
Malena - Czw Lut 24, 2011 10:20 am

martarafci napisał/a:
jakie zawołanie na Ciebie?

martarafci napisał/a:
Malena, hej mogłabyś mi też wysłac ten organizer???????

to. Mnie się taki ton nie podoba, hej można do psa sobie wołać, na żywo to co innego, ale netykieta to też coś innego. Mam do tego prawo. Skończ ten temat już, bo Twoja teoria
martarafci napisał/a:
nudzi Ci się i chciałaś na nowo zacząć jakiś temat żeby z kimś popisać

jest dość zabawna :wink: Kurcze, chcialam kiedys pomoc kilku osobom, a cos takiego, smiech na sali, to moj ostatni wpis w tym temacie.

ppola - Czw Lut 24, 2011 4:02 pm

Proszę wrócić do tematu i skonczyć tę bezsensowną wymianę zdań jeśli macie jeszcze coś do napisania do siebie proszę przejść na priv. Kolejne posty w tej sprawie będą usuwane
annie_rosa - Sro Maj 18, 2011 11:37 am

ale się tu emocjonalnie zrobiło. Ja od razu przy ustalaniu listy gości wzięłam zrobiłam ją w excelu. Ten program przydaję mi się w różnych sytuacjach. Zobaczymy jak to będzie dalej, bo na razie mam tam listę gości weselnych i strony www sal które biorę pod uwagę:D
Emmi - Sob Maj 21, 2011 8:29 am

ja też wszystko robię w excelu...listę gości,zaznaczam od razu kto potwierdził przybycie kto nie przyjedzie,ile noclegów i kogo gdzie położę....oprócz tego również w excelu planuję wydatki i tam je sumuję błyskawicznie....tam też mam listę spraw do załatwienia....i po co komu organizer?niech żyje excel :) :)
ola88 - Sob Maj 21, 2011 8:34 am

Emmi napisał/a:
niech żyje excel
u nas excel teraz robi za budżet domowy :) aż strach później otwierać i patrzeć na co wydajemy 8)
justine81 - Sob Maj 21, 2011 8:58 am

Emmi napisał/a:
po co komu organizer?

Zgadzam się, ja sobie taki organizer zrobiłam sama, bo ogólnie jestem uzależniona od Excela i wszystko w nim robię, mam osobną zakładkę na wydatki, osobną na listę rzeczy do zrobienia, posortowaną po terminie wykonania i statusie (zrobione czy nie), do tego listę gości, zaproszenia do rozdania itd.
Emmi napisał/a:
niech żyje excel :) :)

dawewe - Wto Maj 31, 2011 2:38 pm

hej mogę prosić o taki organizer.. to mój meil :) ewelinakwast@o2.pl
Zadziorek - Sro Lip 13, 2011 11:10 am

Dla tych wszystkich, ktorzy chca miec organizer, lub pragna go zrobic samodzielnie, ale nie wiedza jak sie do tego zabrac znalazlam ich 15 na jednej stronie:
http://www.excelspreadshe...g-spreadsheets/
do wyboru, do koloru. Powodzenia.

All-me - Sro Lip 13, 2011 12:42 pm

Zadziorek, a jak z tego korzystac..klikam pobierz i co dalej?
Zadziorek - Sro Lip 13, 2011 12:49 pm

All-me, pobierasz, zapisujesz sobie np na pulpicie (zeby nie szukac :) ) i otwierasz. Mozesz sobie przetlumaczyc to co tam jest lub uzupelniac bez zadnego zmieniania,ale tam maja nieco inne koszty, ktore rowniez wliczaja np. probe wesela. Jesli masz problem z pobraniem lub znalezieniem po pobraniu to napisz, postaram sie pomoc.
All-me - Sro Lip 13, 2011 3:51 pm

Zadziorek, dzięki..widzisz ja kilknełam na pretłumaczenie po polsku i nie chciało mi się ściagnąć :smile:
Zadziorek - Sro Lip 13, 2011 4:25 pm

All-me, No ale wazne, ze doszlas do tego co bylo zle.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group